Home / Actualidad / La accesibilidad, entre las claves de la reunión de Narón por Diante y la asociación Virxe do Mar

La accesibilidad, entre las claves de la reunión de Narón por Diante y la asociación Virxe do Mar

FERROL360 | Miércoles 24 abril 2019 | 00:00

El equipo de trabajo de Narón por Diante se reunió con miembros de la asociación vecinal Virxe do Mar con su candidato a alcalde, André Abeledo, al frente. El grupo estimó que uno «dos seus problemas principais é a falta de xente nova implicada e disposta a participar para traballar polo barrio; demandan actividades atractivas».

Lamentan la falta de «instalacións deportivas; a falta de oferta lúdica infantil e para a mocidade fai que a xente nova só acuda practicamente a durmir». Además, reclaman la implantación de los caminos escolares seguros, la apertura del nuevo parque canino o la limpieza de calles y dotación de mobiliario urbano.

El colectivo también aseguró que su sede «conta cunha rampa para facilitar a accesibilidade que non é tal, xa que non chega á estrada», sino a una «beirarrúa sen rebaixe». Por tanto, «se alguén en cadeira de rodas a quere utilizar, ten que rodear o edificio». Sostienen que en realidad «a accesibilidade xeral no barrio é inexistente, non hai rebaixes nos pasos peonís».

Comentar

Su dirección de correo electrónico no será publicada.Los campos necesarios están marcados *

*