Imagen de la protesta ante la residencia de Esteiro (foto: CIG)
FERROL360 | Miércoles 1 febrero 2023 | 00:00
La plantilla de la residencia de DomusVi en el barrio ferrolano de Esteiro se concentró ante el inmueble en demanda del respeto a sus derechos laborales y contra las «condicións precarias nas que ten que desenvolver o seu traballo», afirmó la CIG. El sindicato habla de «explotación laboral» ante diversas denuncias en Inspección de Trabajo por «incumprimentos e irregularidades cometidos pola empresa».
Beatriz Fernández, responsable de residencias privadas de la CIG en Ferrol, aludió a falta de reconocimiento de categorías profesionales, denegación de permisos retribuidos o la reclamación de antigüedades de parte del personal. «Un sen fin de condutas que contribúen ao padecemento dunhas condicións psicosociais nefastas», censuró.
La central carga contra la «precariedade» de los empleados, afectados por «sobrecarga de traballo e modificacións constantes de horarios que imposibilitan a conciliación da nosa vida familiar». Además, sostiene que se «está a forzar a soportar unha carga de traballo e un nivel de estrés non só físico, senón tamén psicolóxico», que tacha de inaceptable. La CIG también pide que la Xunta impida estas prácticas.