Imagen de la asamblea (foto: CIG)
FERROL360 | Domingo 15 diciembre 2019 | 16:25
La plantilla de la firma Noa Madera Creativa acordó celebrar una jornada de huelga este próximo jueves como inicio a un calendario de protestas de cara a jornadas siguientes. En una asamblea en la Casa da Cultura de Fene, la plantilla reprochó que el propietario, el Grupo Malasa, persista en el conflicto laboral.
Recuerdan que al adquirir la compañía en 2018 «xa intentou desfacerse de 100 traballadores» y se opone el traslado de su oficina técnica a Cerceda. Alerta que la medida «vai supoñer a desaparición de máis de 40 postos de traballo nas instalacións de Fene».
El sindicato CIG comunicó que desde «finais de novembro xa foron entregadas cartas de traslado a parte dos traballadores da oficina técnica». Afirma que tras una reunión celebrada este mismo viernes con Malasa se «corroborou a intención do desmantelamento da oficina».
Según la central, este plan «ten consecuencias en canto ao emprego» para otras «moitas empresas da comarca» de las que Noa Madera Creativa «era un dos seus principais clientes». Insiste en la intención de «precarizar as condicións de traballo, achegándoas ás que xa viña aplicando no resto do grupo».