Home / Sociedad / Educación / La Xunta distingue a centros de Ferrol, Narón y Monfero en los Premios Proxecta de Innovación

La Xunta distingue a centros de Ferrol, Narón y Monfero en los Premios Proxecta de Innovación

FERROL360 | Domingo 23 julio 2017 | 12:35

La Consellería de Educación resolvió la segunda edición de los Premios Proxecta de Innovación Educativa, con los que busca «consolidar e visibilizar a metodoloxía de traballo por proxectos que poñen en marcha os centros participantes». Así, fueron galardonados hasta nueve centros de la provincia de A Coruña, tres de ellos en las comarcas de Ferrolterra y Eume.

En la categoría A se distinguió con un accésit por la calidad de sus trabajos al colegio San Xoán de Filgueira, de Ferrol, mientras que en la B el primer premio fue para el colegio Virxe da Cela, de Monfero. El centro estuvo inscrito el curso pasado en seis programas del Proxecta.

Así, se correspondían con las modalidades de Aprendo Programando, Paisaxe e Sustentabilidade, Recíclate con Sogama, Quérote+, Voluntariado Miúdo: Móvete! y Proxecto Deportivo de Centro. Por su lado, el instituto Terra de Trasancos, de Narón, recibió un accésit.

Comentar

Su dirección de correo electrónico no será publicada.Los campos necesarios están marcados *

*