Home / Actualidad / La Xunta firmará un convenio con Teima Down para la integración laboral de sus usuarios

La Xunta firmará un convenio con Teima Down para la integración laboral de sus usuarios

teima down rey varela ferrol

FERROL360 | Lunes 23 abril 2018 | 21:28

El conselleiro de Política Social, José Manuel Rey Varela, ha acompañado este lunes a la directora xeral de Maiores e Persoas con Discapacidade, Fabiola García, y al director xeral de Inclusión Social, Arturo Parrado, durante si visita a las instalaciones de Teima Down Ferrol.

La Xunta de Galicia colaborará próximamente con la entidad firmando un convenio dotado de 20.000 euros para desarrollar un proyecto piloto con el objetivo de realizar actividades de aprendizaje e integración social y laboral de ocho personas con Síndrome Down en la Consellería de Política Social.

«Trátase dun programa formativo que pretende dotar aos participantes das competencias e aptitudes necesarias para facilitar e mellorar a súa integración na sociedade e no mercado laboral, aprendendo e poñendo en práctica técnicas e ferramentas útiles para o desempeño profesional eficaz», explicó Rey Varela.

Los responsables del Ejecutivo gallego conocieron de primera mano los talleres que están desarrollándose en el centro, encaminados a desenvolver planes personales, formación de monitores de comedor escolar y competencias claves para el empleo. Para el conselleiro, «o emprego é a mellor fórmula de inserción social das persoas con Síndrome de Down».

Comentar

Su dirección de correo electrónico no será publicada.Los campos necesarios están marcados *

*