Home / Eume / As Pontes / La Xunta garantiza que los profesores del Monte Caxado seguirá trabajando en As Pontes

La Xunta garantiza que los profesores del Monte Caxado seguirá trabajando en As Pontes

FERROL360 | Miércoles 19 julio 2017 | 7:31

La Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria comunicaba este martes en la mesa sectoral de educación que los profesores de los colegios que echarán el cierre de cara al próximo curso -el pontés CPI Monte Caxado, el CEIP Emilio Navasqüés de Outes, el CEIP Plurilingüe Serra de Outes, el CPI Tomás de Lemos de Ribadavia y el CPI da Ribeira do Louro O Porriño-, no tendrán que cambiar, si así lo desean, de localidad, quedándose en los centros que acogerán al alumnado reagrupado.

Así, los docentes de los centros que no abrirán ya este próximo curso, podrán incorporarse a la plantilla del IES Moncho Valcarce o del CEIP A Magdalena en As Pontes, al CEIP de Outes, al IES O Ribeiro en Ribadavia o al IES Ribeira do Louro de O Porriño. Así, los profesores que tuviesen destino definitivo en los colegios que cerrarán, «adscribiranse con carácter definitivo aos novos centros ou pasarán á situación de docentes suprimidos ou desprazados por falta de horario, podendo en todo caso permanecer nun centro educativo da mesma localidade», explica la Xunta.

La decisión de adscribirse o no al nuevo centro la tomarán los propios profesores, no pudiendo renunciar a ella si quedasen plazas sin cubrir en su especialidad. Asegura la Xunta que «con esta reorganización do profesorado garántese que melloran as condicións educativas dos centros reorganizados, dunha banda incrementando a estabilidade dos seus cadros de persoal – coa incorporación de máis persoal con destino definitivo- e, por outra, permitindo ofertar máis itinerarios ao alumnado».

Manifestación en As Pontes

Por su parte, la comunidad educativa del Monte Caxado seguirá este miércoles con las movilizaciones para evitar que la Xunta cierre el colegio. A las 20:00 horas saldrá del CPI una manifestación que se dirigirá al concello y el jueves, representantes del centro se reunirán con el jefe territorial de Educación, Indalecio Cabana.

Comentar

Su dirección de correo electrónico no será publicada.Los campos necesarios están marcados *

*