Home / Actualidad / La Xunta pasa al Concello de Narón la patata caliente de O Val y le pide un nuevo proyecto

La Xunta pasa al Concello de Narón la patata caliente de O Val y le pide un nuevo proyecto

Marián Ferreiro interviene tras ser designada alcaldesa (foto: Mero Barral / 13fotos para Ferrol360)

Marián Ferreiro, alcaldesa de Narón (foto: Mero Barral / 13fotos para Ferrol360)

FERROL360 | Martes 11 septiembre 2018 | 21:45

Críticas del Concello de Narón a la Xunta de Galicia a cuenta de la frustrada senda peatonal y ciclista de O Val. La alcaldesa, Marián Ferreiro, se reunió con la conselleira de Infraestruturas e Vivenda, Ethel Vázquez, en Santiago de Compostela, sin que las conclusiones del encuentro fuesen precisamente positivas.

En un comunicado, la regidora atribuyó falta de «vontade e compromiso para sacar adiante» el proyecto y consideró que se niega «en rotundo a modificar» la iniciativa. De hecho, censuró que pida «agora que redacte» el consistorio un nuevo documento pese a ser «unha actuación que se enmarca no Plan de Sendas de Galicia; é cando menos significativo e curioso».

El Gobierno gallego, según el municipal naronés, arguye para frenar el plan, una «decisión firme», la ausencia de «seguridade dos traballadores e dun ambiente idóneo». Vázquez exhortó a los ediles naroneses a «traballar polo consenso cos veciños e deseñar un novo proxecto».

Consenso

Para Ferreiro, se esquiva cualquier opción de «consenso entre a Xunta e algúns afectados que piden unha serie de cambios no documento». Recordó que la administración autonómica es «promotor do proxecto e responsable da supervisión, expropiación e contratación da obra».

La regidora cree que si «tan positivo ven dende a Xunta ese investimento o manteñan» y que la «vía máis sinxela é quitarlle a Narón eses case 800.000 euros de investimento e pedirlle ao Concello que faga un proxecto consensuado». En todo caso, ha asegurado que se analizará «a viabilidade dun proxecto retomando ese diálogo que a Xunta nega».

La Xunta, mientras, insistió en su «compromiso de actuar para mellorar a seguridade viaria no Val», sin aportar más detalles. Coincidió en que el Concello tiene que redactar «un novo proxecto de consenso cos veciños» y lo justifica argumentando que el inicial fue «coordinado» entre administraciones, pero «unha forte oposición veciñal» ha impedido su puesta en marcha.

Comentar

Su dirección de correo electrónico no será publicada.Los campos necesarios están marcados *

*