Home / Actualidad / La Xunta sugiere la existencia de negociaciones para encontrar comprador para Poligal

La Xunta sugiere la existencia de negociaciones para encontrar comprador para Poligal

FERROL360 | Miércoles 13 marzo 2019 | 21:13

El conflicto de Poligal llegó al Parlamento de Galicia. El conselleiro de Economía, Francisco Conde, admitió que la situación de la empresa de Narón es «moi difícil, non o podo ocultar», y que la «decisión de peche parece inamovible», pero también deslizó la posibilidad de que se esté trabajando para encontrar «investidores» que adquieran la planta.

En la respuesta a una iniciativa del BNG, argumentó que el plantel «sabe que o Goberno está ao seu carón e é o seu aliado» y apostó por «defender os intereses dos traballadores». Sin embargo, la formación nacionalista replicó con el diputado Xosé Luís Rivas que la Xunta «está ausente» mientras integrantes de la plantilla presenciaban el pleno de la Cámara de O Hórreo.

Según el conselleiro, la coyuntura «necesita a reacción dos traballadores e tamén deste Goberno», que está «en contacto co administrador concursal para identificar os seguintes pasos». La responsable de Industria en UGT de Ferrolterra, María Palacios, censuró que Poligal haya desviado «dinero para las inversiones que tenía que hacer en Narón a Portugal y Polonia».

Además, consideró que pretende «meter en el fondo del pozo» al recinto de A Gándara y negó que haya información alguna sobre la posible recolocación de parte de los operarios. El portavoz de En Marea, Luís Villares, subrayó en el Parlamento que la «política industrial actual do PP non evita a deslocalización de empresas como Poligal e non obriga a cumprir coa lei».

Problemática

Sostuvo que una firma que erigió en «símbolo industrial dunha comarca golpeada polo castigo da mal chamada reconversión naval bota o peche sen que existan motivos económicos para iso». De este modo, afeó que se «beneficiou dunha política de subvencións públicas que a converteu nunha industria punteira da fabricación e transformación de plásticos».

Rivas (BNG) agregó que los «traballadores continúan a crer que a función do Goberno é apostar pola xente que quere ter emprego estable para vivir sen ter que pedichar». «Desde a Xunta non hai resposta porque está máis preocupada polos capitais sen nome que non entenden de sacrificios e que aproveitan os diñeiros públicos para deslocalizar e facer caixa», arguyó.

En el plano local, la alcaldesa de Narón, Marián Ferreiro, pidió al conselleiro que se agilice la creación del grupo de trabajo con los sindicatos «para tratar de salvar os postos de traballo». A su juicio, «pode exercer presión sobre os propietarios».

La candidata a regidora por el BNG, Olaia Ledo, sostuvo que Narón y Ferrolterra «non poden permitirse o peche dunha industria como Poligal que recibíu apoio a través dos plans de reindustrialización». Incidió en que tiene «capacidade para seguir producindo».

Comentar

Su dirección de correo electrónico no será publicada.Los campos necesarios están marcados *

*