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Las supresiones de los servicios y los retrasos asfixian a la línea de tren Ferrol-Ribadeo

FERROL360 | Miércoles 15 marzo 2017 | 10:39

La Plataforma pola Defensa do Ferrocarril Ferrol-Ribadeo denuncia «supresións de servizos continuadas» y retrasos de 30 a 60 minutos desde el pasado jueves en la línea de tren que une la ciudad naval con la Mariña lucense. Una situación que se agravó cuando «dos nove automotores dispoñibes en Ferrol, só estaba operativo un», censuran en un comunicado.

Ante esta situación, la alternativa que ha facilitado Renfe a los viajeros ha sido realizar los traslados en autobús o taxi. Para la Plataforma esta falta de atención al servicio sólo tiene un objetivo «que a xente abandone o tren para poder pechar dunha vez por todas» la línea.

Critican desde el colectivo que las comarcas de Ferrolterra, Ortegal y a Mariña lucense se están viendo afectadas por este problema y para intentar buscar una solución al abandono que sufre este servicio tienen un marcha una campaña en la plataforma Change.org en la que solicitan al Ministerio de Fomento una serie de medidas para frenar este deterioro.

Además, la Plataforma censura que Adif «non ten recursos económicos para manter adecuadamente as vías do Ferrol-Ribadeo» pero sí cuenta con fondos para levantar las vías de carga de Moeche y Ponte Mera.

«Cabe recordar os miles de toneladas de madeira que se transportaron dende Moeche e Cerdido a Euskadi non fai moito tempo e que se deixaron de transportar porque Renfe-Feve rexeita os transportes que se lle ofertan», reprochan desde el colectivo.

Consideran que esta decisión supone «cercenar a capacidade de transportar por ferrocarril as materias primas producidas nas nosas comarcas», más aún, añaden, cuando se está hablando de que el ancho métrico llegará al puerto exterior de Ferrol con la apertura, por tanto, de nuevos destinos y posibilidades, concluyen.

3 comentarios

  1. A verdade é que cada vez menos xente utiliza este tren para facer esa fermosa ruta onde se disfrutan paisaxes únicas porque cada vez vaise máis nos coches particulares, polo que non lles debe compensar moito.

  2. ten vostede toda a razón do mundo, para que se van deixar as vías de carga existente pagadas cos cartos de todos??, non vaia a ser que mañá ou pasado alguén queira transportar algunha materia… Canto máis intelixente non é pagar para que as retiren!!! Así hai unha escusa máis para que rexeiten os transportes que se lle ofrecen a Renfe, pero que rexeita facer por falta de persoal!! Non porque non exista a demanda!!

  3. Yo lo usaría encantada, pero desde Ortigueira hay unos horarios malísimos… y tampoco puedo llegar tres de cada cuatro días tarde al trabajo…es una pena porque es económico. Que pena que no funcione bien!!

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