FERROL360 | Jueves 21 junio 2018 | 21:36
La plantilla de Urbaser Ferrol, que denunciaba este miércoles que la compañía les adeudaba la paga extraordinaria de junio a causa de las deudas contraídas del Concello con la empresa, la han cobrado este mismo jueves, pero todavía no han asegurado que desconvoquen la huelga con la que habían amenazado.
El alcalde, Jorge Suárez, ha mostrado su «fonda preocupación», por las facturas que el Concello de adeuda a la empresa, echando balones fuera y asegurando que «as facturas non foran aboadas en tempo e forma, como foi desexo deste Goberno» por ser «rexeitadas, unha e outra vez, pola oposición tanto na comisión como no pleno».
Después de la reunión que han mantenido este jueves los portavoces de los grupos municipales, el regidor, responsables de Urbaser y el Comité de Empresa, desde Suárez espera que la situación pueda reconducirse el próximo pleno del 28 de junio «coa aprobación das facturas pendentes por un servizo xa prestado, con independencia doutras cuestións».
«Sería moi prexudicial para a cidade e instamos a responsabilidade de todos os grupos, con independencia da política que se queira facer, para que esas facturas saían adiante», deseaba el alcalde.