FERROL360 | Lunes 17 abril 2023 | 13:47
La candidata de Terra Galega para revalidar la Alcaldía de Narón, Marián Ferreiro, presentó el pasado viernes su candidatura arropada por unas 700 personas, entre militantes y simpatizantes del partido, en el pabellón de Campo da Serra para dar a conocer a los integrantes de su equipo en una cena de confraternixación.
El secretario general de TEGA, Guillermo Sánchez Fojo, abrió el turno de intervenciones haciendo un repaso por la trayectoria política de la naronesa, dando paso a la protagonista, que reflexionó sobre estos cuatro años de gobierno marcados por la pandemia. «Tivemos que gacer un cambio de plans e poñer en marcha políticas de axuda ás familias e tamén medidas de apoio ás empresas e aos pequenos negocios ante a emerxencia».
Agradeciendo la solidaridad y la empatía de la vecindad, sacó músculo con el remate de actuaciones relevantes como la rehabilitación del molino de Xuvia, la senda peatonal y ciclista entre Xuvia y Freixeiro, el nuevo local social de Chafarís, los trabajos de humanización de la avenida de Santa Icía o la elaboración del tercer Plan de Igualdade.
Mirando al futuro, dijo que «o proxecto que Terra Galega ten para Narón está máis vivo ca nunca», asegurando que «non nos conformamos, queremos seguir transformando a nosa cidade con este proxecto que é voso e noso, que é de todas e todos os naroneses». En este sento, apeló al «sentimento común de orgullo» porque, remarcó, «cando un pobo está orgulloso de si mesmo resulta imparable, polo que nós, xuntas e xuntos, remando na mesma dirección, somo imparables».
Críticas del PSOE
El candidato socialista a la Alcaldía de Narón, Jorge Ulla, ha lamentado después del acto de TEGA que Ferreiro presuma de «orgullo de Narón cando ten paralizada a cidade con proxectos pendentes desde 2019», poniendo como ejemplo la piscina de O Couto y otras instalaciones deportivas como el campo de tiro, además de un plan de urbanismo o zona de aparcamiento de autocaravanas, así como el parking del centro de salud.
«É imposible que Marián Ferreiro presente algo novo nesta candidatura cando ten tantos proxectos pendentes de realizar dende 2019», ha dicho Ulla, añadiendo su preocupación «pola cidadanía, que sofre a paralización da cidade por culpa destas promesas con fins electoralistas e non co obxectivo de facer algo novo en Narón», ha criticado.