Home / Actualidad / Moeche, San Sadurniño y Cerdido piden reunirse con Sanidade tras quedarse sin pediatra

Moeche, San Sadurniño y Cerdido piden reunirse con Sanidade tras quedarse sin pediatra

Casa consistorial del Concello de Moeche (foto: Mero Barral / Ferrol360)

Casa consistorial del Concello de Moeche (foto: Mero Barral / Ferrol360)

FERROL360 | Sábado 19 enero 2019 | 00:00

Los regidores de Moeche, San Sadurniño y Cerdido solicitaron una reunión con Ángel Facio, responsable de la Xerencia de Sanidade en Ferrol, tras quedarse desde el pasado lunes sin pediatra. La medida también afecta al municipio de As Somozas, que no suscribe esta petición de encuentro con el representante público.

Los consistorios afirman que la «pediatra que ocupaba o posto optou a un concurso de traslados e a vacante quedou libre». «Todo indica que o seu posto non vai ser cuberto de momento; segundo a información da que dispoñemos, a previsión é que haxa en San Sadurniño un médico puericultor tres días á semana», estiman.

Además, la atención correría a cargo de un médico de familia «o resto dos días». Para los ayuntamientos, «isto supón que as familias dos concellos de Moeche, Cerdido e As Somozas verán mermada a calidade asistencial, xa que carecerán do servizo itinerante que se lles viña prestando».

A mayores, tendrán que desplazarse a San Sadurniño sin tener tan siquiera garantizada «unha atención especializada». «Esta situación do servizo de Pediatría nos concellos que representamos está a crear unha gran preocupación e malestar entre as familias dos nenos usuarios do servizo, así como no conxunto da veciñanza», valoran.

Los dirigentes municipales mantuvieron «conversas telefónicas a pasada semana» con Facio, pero ahora reclaman reunirse «o máis axiña posible para coñecer as posibilidades de solución desta situación». Igualmente, proponen tratar «conxuntamente un problema que afecta directamente a toda a nosa veciñanza» y apoyan las quejas de padres de alumnos de la zona al respecto.

Comentar

Su dirección de correo electrónico no será publicada.Los campos necesarios están marcados *

*