FERROL360 | Martes 7 marzo 2023 | 00:00
El Concello de Mugardos comunicó la aprobación del convenio de colaboración con el consistorio de Ares para gestionar el complejo acuático de O Castro, un acuerdo que permitirá acometer obras de consolidación de su muro circundante y ampliar la superficie de usos deportivos. La edil mugardesa de Deportes, Begoña Roldós, anunció que también cambiará medios materiales que estaban obsoletos.
En este ámbito, subrayó el «aumento significativo» de usuarios y la apuesta por satisfacer «as novas demandas que a veciñanza manifesta». De este modo, se desbloquearán el estudio y la preparación de la documentación precisa para una nueva licitación que reúna «todas as esixencias da normativa aplicable, os investimentos» y la «necesidade de proceder á reinternalización do servizo».
Al mismo tiempo, el gobierno local prevé aprobar «as derradeiras contas de explotación da actual concesionaria» y la liquidación de su contrato. La concejala instó a «asegurar a realización de actuacións ordinarias e de investimento que garantan o mantemento e conservación das instalacións e a súa adecuación para acoller melloras de eficiencia enerxética e sostibilidade».
El objetivo, remarcó Roldós, es reducir costes y avanzar «na senda da Axenda 2030». Igualmente, exhortó a «potenciar a vantaxe competitiva que como territorio presenta o complexo acuático na fixación de poboación e en xeral o aumento da calidade de vida da veciñanza en ambos concellos», además de incidir en su «grao de satisfacción» ante la «prestación dos servizos públicos».
La edil aludió a la idoneidad de «dar continuidade á prestación conxunta dun servizo en termos de calidade e que teña en conta as demandas veciñais en termos de eficacia e eficiencia».