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Narón organiza unas jornadas sobre la anguila dirigidas al sector hostelero

FERROL360 | Viernes 8 septiembre 2017 | 11:01

El chef Roberto Filgueira del restaurante O Balado, en Boqueixón, dirigirá las jornadas sobre la anguila que el Concello de Narón organiza para el sector horstelero de la localidad. El chef será el encargado de explicar a los asistentes a estas jornadas las cualidades y posibilidades que ofrece la anguía en las cocinas.

El concejal de Promoción Económica de Narón, Pablo Villamar, explicó en la presentación de la cita que «queriamos facer unhas xornadas sobre a anguía porque é un peixe de río e de ría que sempre abundou na ría de Xuvia, desde donde se continúa extraendo por parte das Confrarías para a súa venda».

Las jornadas tendrán lugar los días 25 y 26 de septiembre, en horario de tarde, en las instalaciones del Centro Municipal de Formación Irmás Froilaz, en A Gándara. Los hosteleros interesados en participar ya se pueden inscribir en la web del Club Narón Gastronómico, en el correo electrónico: narongastronomico@naron.es o en el teléfono 607 082 232.

Villamar también anunció que habrá una nueva convocatoria en la semana del 9 al 15 de octubre para poder degustar anguila en diferentes establecimientos hosteleros de la ciudad. «Os restaurantes interesados en participar, que poden tamén anotarse a través do Club Narón Gastronómico, ofertarán esa semana á súa clientela a posibilidade de degustar anguía a maiores dos menús que sirven habitualmente», señaló el edil.

El concejal recordó que el Grupo de Acción Local Pesqueira concedió al Concello una subvención plurianual, por un importe de 42.955 euros, con la que se continuará colaborando con el sector hostelero local y promocionando el consumo de la anguila.

«Desde o Concello xa estábamos traballando con esta idea, pero paralelamente recibimos esta axuda, da que se invertirán este ano 7.018 euros e tamén fondos do orzamento municipal, e o vindeiro ano os 35.937 euros restantes», indicó Villamar.

El objetivo, remarcó el edil, es «crear unha imaxe de marca para a anguía, promocionar o seu consumo, crear unha rede de establecementos para degustala, en definitiva, poñer en valor un peixe da nosa ría e colaborar na xeración de riqueza en diferentes sectores, como o pesqueiro e o hostaleiro, neste caso».

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