Marián Ferreiro, con el bastón de mando tras ser investida (foto: Terra Galega)
FERROL360 | Sábado 17 junio 2023 | 20:30
Marián Ferreiro, de Terra Galega, fue reelegida este sábado como alcaldesa de Narón con 10 de los 21 concejales de la corporación, cuyo mandato comienza con un ejecutivo municipal sin mayoría absoluta al no concretarse acuerdos con el PP, que tiene 6 ediles; el BNG, que cuenta con 3, o el PSOE, que mantiene 2. La regidora afirmó que el diálogo con la oposición es la «ferramenta coa que construír consensos».
Eso sí, señaló que tienen que servir para «dar pasos para lograr un Narón máis humano, accesible, eficiente, inclusivo, igualitario, que poña ás persoas e á calidade de vida no centro». Mostró su «predisposición a escoitar e tomar en consideración as achegas, ideas e suxestións» de los demás partidos «sempre que sexan positivas para o conxunto da veciñanza».
«Esa será a única liña vermella que marcaremos, pero será infranqueable; defenderemos con toda firmeza os intereses de Narón», declaró. Pidió una oposición «construtiva, predisposta e leal dentro do marco da lóxica e lexítima discrepancia política» y reivindicó que Narón se «sinte orgulloso de vivir nun lugar que demostra a capacidade transformadora da política cando se entende como debera, servizo público».
«Narón merece que continuemos este proxecto, que está máis vivo que nunca, mirando sen complexos e cara ao futuro; contamos con sólidas bases nas que apoiarnos», consideró Ferreiro. Valoró que dedicará «todos os meus esforzos a levar a cabo este proxecto con honestidade, lealdade e vocación de servizo público; este é o compromiso que adquiro».
Mosquera, segunda por la derecha, junto a compañeros de la formación (foto: BNG)
Una de las nuevas concejalas, la nacionalista Beatriz Mosquera, debutó en el consistorio luciendo el traje tradicional gallego. Subrayó que es un «símbolo de que a cultura é un piar fundamental dentro de calquera pobo». Para el BNG, «un orgullo que en actos de importancia haxa persoas que respecten os símbolos do pobo galego con coherencia».