Sede de la casa consistorial del Concello de Narón (foto: Mero Barral / Ferrol360)
FERROL360 | Viernes 20 marzo 2020 | 18:50
En plena pandemia del coronavirus, el Concello de Narón anunció este viernes su intención de «manter os contratos en vigor con concesionarias de servizos municipais». Pretende evitar su suspensión y daños a empresarios y trabajadores durante la declaración del estado de alarma y explora las posibilidades al respecto con Fegamp y Femp.
El diálogo con las federaciones gallega y española de municipios y provincias parte de la premisa de «preservar ao máximo a saúde e seguridade» de los vecinos. Por lo pronto, ya resolvió «trámites para proseguir coa prestación dos contratos» de Servizo Sociocomunitario y patronatos de Cultura y Deportes.
La alcaldesa, Marián Ferreiro, afirmó que tratan de «evitar nos casos en que sexa posible que as concesionarias teñan que recurrir aos ERTEs», los expedientes temporales de regulación de empleo. Sostuvo que se está «facendo uso dos medios dispoñibles ao noso alcance, da máxima vontade política e co traballo dos responsables dos diferentes departamentos».
Tras el cierre de actividades e instalaciones, la regidora apuntó que esta misma «semana estivemos analizando posibles vías» para solventar la problemática. El objetivo «prioritario, evitar a suspensión dos contratos públicos». Se espera que la «próxima semana se acorde proseguir coa prestación dos contratos doutras concesionarias».