Pablo Moreda, junto a los ediles de su grupo (foto: Concello de Cedeira)
FERROL360 | Domingo 18 junio 2023 | 00:00
Pablo Moreda fue investido de nuevo como alcalde de Cedeira por el PSOE, que perdió su mayoría absoluta en las elecciones municipales del pasado 28 de mayo. Los socialistas tienen 5 ediles, frente a los 4 del PP y otros 4 del BNG, que se abstuvo en la votación del pleno de constitución de la nueva corporación.
Para el regidor, esa abstención abre las puertas a un gobierno local «progresista e galeguista» gracias a socialistas y nacionalistas. «O pobo é sempre quen máis ordena, fagámoslle caso e formemos un gran grupo de coalición que volva ser un exemplo de boa xestión, como foi aquel Goberno entre 2015 e 2019», argumentó.
A su juicio, aquella etapa junto a BNG y Anova alumbró «unha nova forma de facer política en Cedeira, cun goberno municipal cercano a todos os veciños». Consideró que el «eixo neste mandato 2023-2027 van seguir sendo os acordos e o consenso, que é a mellor forma de garantir un Goberno de todos, un Concello útil, social e cercano; un Goberno que traballará pola defensa do interese xeral».