Imagen de la sesión plenaria (foto: Concello de Pontedeume)
FERROL360 | Viernes 28 febrero 2020 | 00:00
El pleno del Concello de Pontedeume aprobó una moción para pedir a la Xunta de Galicia que no recorte la partida del plan de mejora de caminos rurales, cuyo alcance sitúa en un 30 %. La iniciativa del gobierno local, que ostenta con mayoría absoluta el PSOE, mereció el apoyo del BNG, pero el PP votó en contra.
El ejecutivo municipal arguyó que el plan «marco de mellora de camiños de acceso a parcelas agrícolas» para 2020 y 2021 «baixou en 11.502 euros» en la villa frente al de 2017 y 2018. Sostuvo que en el conjunto de la comarca hay una bajada superior al 25 % y que el «fondo é un relevante instrumento de cooperación e axuda financeira ás entidades locais».
Este proyecto es impulsado por la Axencia Galega de Desenvolvemento Rural y busca «subvencionar a ampliación, mellora ou mantemento dos camiños rurais». Así, pretende «renovar esta rede viaria que serve de acceso ás explotacións agrícolas, facilitando considerablemente a accesibilidade ás parcelas de cultivo».
El gobierno local indicó que estas «axudas para camiños rurais son o único crédito directo en forma subvención que moitas entidades locais reciben directamente da administración autonómica». «Aínda é menos comprensible que se aplique unha redución orzamentaria tan drástica», concluyó.