Pleno de constitución de la corporación de Ferrol (foto: Ferrol360)
El BNG apoyó la investidura de Ángel Mato como alcalde de Ferrol, pero su primera intervención plenaria del mandato ha servido para volver a obtener lecturas entre líneas. En tono tibio, su portavoz, Iván Rivas, ha evocado al expresidente uruguayo José Mujica: «A política era moi sinxela, cortar o touciño un pouco máis gordo do lado dos máis débiles».
Respaldar al PSOE es casi la única salida, argumentó el edil. «Non hai outra opción, hai que tomar partido», proclamó al inicio del turno de declaraciones en la constitución de la corporación. Citó como prioridades el fortalecimiento de servicios básicos «en función dos intereses da xente e rematar coa especulación».
Ante su imposibilidad para fraguar pactos, el nacionalista ha sostenido sobre el PP que sigue «sendo unha minoría». Opina que hay «xente agardando que lle resolvan moitos problemas» e hizo suyas palabras del regidor para desear que avance «a paso de boi ou de gacela», pero alerta: «Hai quen se move como bolboretas, pero pica como avespas».