FERROL360 | Lunes 3 julio 2023 | 22:40
La plantilla del Hospital Naval ha trasladado este lunes un escrito a la Xerencia del Área Sanitaria de Ferrol para mostrar su rechazo al anuncio del posible cambio de gestión en el servicio de cafetería y comedor del recinto, cuya concesión está vigente desde la apertura de las instalaciones. Data, por tanto, de 1989, cuando se inició la paulatina puesta en marcha por el cierre del antiguo complejo del barrio de Esteiro.
En el documento, los trabajadores lamentan que las «persoas que xestionan actualmente» la prestación «perdan a concesión» y subrayan «por enriba de todo a profesionalidade deste persoal de restauración». Las dependencias, añaden, no son solamente «un espazo adicado á restauración, como pode ser calquera outro na cidade, senón que a clientela está nunha situación especial».
Así, aluden a familiares, profesionales o «persoas en formación». «Somos conscientes de que o interese comercial pode estar presente, pero cando as circunstancias non eran tan favorables estes mesmos profesionais estiveron presentes dando o servizo de restauración», valoran. El colectivo, que está recogiendo firmas de apoyo, hace mención a la «aposta pola humanización» en la sanidad gallega.
Servicio
De este modo, los trabajadores resaltan que en la instalación se «practica dende sempre» esa humanización, «como mínimo, dende 1989; é a súa maneira innata de traballar». Inciden en que después de «entrar dúas veces neste recinto xa coñecen e chaman» a los usuarios «polo teu nome, cunha calidez e trato personalizado similar ao que se presta nunha familia».
«En poucas cafeterías de centros sanitarios atenden en mesa de forma personalizada, sen ter que pasar por un autoservizo, absolutamente mecanizado; isto non é humanización, algo necesario en persoas que están en situación vulnerable», manifiestan. Al mismo tiempo, estiman que se «adaptan ás necesidades de todas as persoas» que acuden, «tendo en conta o estrés polo que poden estar pasando».
También ponen el acento en la «calidade» de productos y comida, «de tipo caseiro, moi do agrado de todos os usuarios». Es un espacio, apostillan, que facilita «o encontro tanto dos profesionais como dos familiares das persoas» que asisten al hospital. Solicitan «a quen corresponda que poidan seguir desenrolando a súa actividade tan eficazmente».