Home / Ferrol / As Somozas / Stili: «Levamos varias semanas que non somos quen de impoñer a nosa idea»

Stili: «Levamos varias semanas que non somos quen de impoñer a nosa idea»

Imagen del Somozas-Boiro (foto: Mero Barral / Ferrol360)

Imagen del Somozas-Boiro (foto: Mero Barral / Ferrol360)

RAÚL SALGADO / MERO BARRAL | As Somozas | Sábado 22 septiembre 2018 | 22:50

«Non, a arbitraxe non ten nada que ver», dijo Stili tras la derrota in extremis del Somozas. Los verdiblancos cayeron en el último minuto víctimas de una cita en la cual «non estivemos, levamos varias xornadas que non somos quen de impoñer a nosa idea».

El técnico cedeirés subrayó que con esta situación, al «final, estás demasiado tenso, inestable». De hecho, apuntó que vio a «os xogadores como moi fóra de ton» y sostiene que no «podemos pensar en ningunha arbitraxe» si su imagen fue de «un verdadeiro desastre».

Afirma que es «moi difícil sumar puntos nunha Terceira moi igualada» si se mantiene esta coyuntura. Vaticina, en esta línea, que si «non somos quen de facer as cousas mellor vai ser complicado» avanzar en su lucha inicial por los puestos altos de la tabla.

Imagen del Somozas-Boiro (foto: Mero Barral / Ferrol360)

Imagen del Somozas-Boiro (foto: Mero Barral / Ferrol360)

Según Stili, al Boiro le «gusta asociarse» y los suyos lucieron, especialmente en el primer período, con «unha desorganización total». Detectó una «sensación de non chegar a ningún sitio», aunque en la segunda parte vio al plantel «un pouquiño mellor; puidemos meter gol», pero habría sido por empuje.

«A pelexa serve para un prazo curto, precisas estabilidade», declaró tras el encuentro a los periodistas. Su balance era negativo ante este resultado: «Moi mala sensación, a ver como podemos encauzar; decepcionado quizais sexa a palabra co partido que fixemos».

Aludió a un rival «moito mellor» en el arranque, pero valoró en la «segunda o que deu Cubas» o evoluciones «por fóra con accións puntuais». Sin embargo, indicó que con «isto non chega, puidemos marcar dúas ou tres claras». También citó «varias accións dubidosas; hai que pensar que estamos nunha liña malísima e non atopamos o camiño».

(Fotos: Mero Barral© – 2018. TODOS LOS DERECHOS RESERVADOS.)

Comentar

Su dirección de correo electrónico no será publicada.Los campos necesarios están marcados *

*