Jorge Suárez, en la noche electoral en la sede de Ferrol en Común (foto: Mero Barral / Ferrol360)
Aplausos y emoción contenida en la calle Real. Cierta sensación de alivio, de que las dificultades permitirán ahora pasar página en Ferrol en Común. Tras un mandato repleto de obstáculos, la candidatura de unidad popular avalada por Esquerda Unida y Anova de forma destacada se ha dejado por el camino la mitad de sus asientos en la plaza de Armas.
Se queda con tres actas y el alcalde saliente, Jorge Suárez, admitió que su sucesor será el socialista Ángel Mato. Como el BNG, no dudó en confirmar que la investidura será en beneficio del exsenador. Aseguró que en su grupo está «o mellor grupo humano para construír unha política de esquerdas nesta cidade» y lamentó no poder «revalidar a Alcaldía».
En todo caso, consideró que sí se logró «o obxectivo principal», frenar las «políticas de dereitas destrutivas e que non miran para a xente do común, senón para os seus propios intereses». Tras felicitar al que se presume como alcalde, desveló que quería visitarlo minutos después.
Jorge Suárez, en la noche electoral en la sede de Ferrol en Común (foto: Mero Barral / Ferrol360)
De cara al futuro, sostuvo que tienen «as bases precisas para construír un Ferrol en Común aínda máis sólido» y anunció que desean hacer «o mellor traballo posible dentro do Concello». Piensa ya en el 2023 para recuperar una «Alcaldía que agora perdemos», pero evitó sentirse «disgustado nin triste, senón todo o contrario».
A su entender, pueden tener «a cabeza alta» tras un «mandato moi complexo con moi poucas persoas traballando para conquerir obxectivos que son destacados». Apela a ser «leais, ter boa fe e non pensar en conspiracións nin noutra cousa que non sexa traballar conxuntamente con toda a esquerda ferrolá» en beneficio de la ciudad.
(Fotos: Mero Barral© – 2019. TODOS LOS DERECHOS RESERVADOS.)