Firma del acuerdo entre Navantia e Iberdrola en Exponav (foto: Xunta de Galicia)
El alcalde de Ferrol, Jorge Suárez, quiso «celebrar que veña carga de traballo para a comarca» porque «é importante», pero insistió en que «Astano debera construír buques, é o que todos queremos». Tras el acto de Navantia e Iberdrola en Exponav, declaró a la prensa que «benvido sexa» el contrato, pero lamentó la «posta en escea».
Deseó, «para o ben de Ferrol», que «teñamos unha campaña permanente» porque «non traen máis que boas novas». Sostuvo que el presidente de la Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijoo, le recordó «ao Señor Lobo de Pulp Fiction». «Chega un coche con dous cadáveres e en vinte minutos solucionamos poñendo sabas limpas», dijo.
Censuró que los «5.000 desempregados» del naval «non existen» y criticó un «desprezo continuo aos estaleiros». «Ogallá dure todo o ano», añadió sobre la campaña, ya que cree que con ella «teremos residencias, hospitais ou escolas».
Mezclar política y cadáveres nunca fue buena idea. Me parece bastante irresponsable por parte del alcalde ese lenguaje propio de guerra civil.
Pero este persoeiro se escucha….Es lo mismo que viene el haciendo desde la pre y la campaña de las municipales, prometer, prometer y nada cumplir y menos hacer. No se diferencia en nada del PP: orzamentos, programas, participación, empleo, etc. Las personas de izquierdas de esta ciudad nos sentimos profundamente engañadas y desencantadas. Debería tener la valentía de reconocer su incapacidad para gobernar y sobre todo para liderar y dimitir.