Jorge Suárez, alcalde de Ferrol, durante el pleno del Concello (foto: Mero Barral / 13fotos para Ferrol360)
El alcalde de Ferrol, Jorge Suárez, ha admitido este viernes que «hai certo retraso na acción de goberno» en cuanto a la remunicipalización de servicios por parte del Concello. A preguntas de la prensa, el regidor se ha posicionado tras las críticas de la Plataforma en Defensa dos Servizos Públicos pola Remunicipalización.
Asume que las iniciativas en este ámbito no se han desarrollado «tan rapidamente» como se desearía por un «marco xurídico moi ríxido». Concretó que el servicio de recogida de residuos mantiene un «prego prorrogado», pero avanza que la Mancomunidade impulsa la «xestión integrada» de esta prestación por parte de Ferrol, Narón y Fene.
Un «comité de funcionarios» de las tres localidades trabaja «para avaliar esa posibilidade». Sobre el conflicto por la depuración, enmarca la situación «nunha batalla xudicial que agardamos que nos dea a razón», reivindicando la existencia de una «taxa inxusta» ante la cual hay un «primeiro pronunciamento favorable» a las tesis gubernamentales.
Asimismo, subraya que Alcaldía, «non Servizos», demandó un informe al Instituto Tecnolóxico de Galicia sobre el contrato eléctrico. El documento sugiere «renunciar», pero resta el dictamen de un funcionario municipal para dar ese paso de modo definitivo. Aboga por «avanzar con cautelas» para «facer públicos os servizos; en absoluto renunciamos a remunicipalizar todos os servizos».