Home / Actualidad / Supresiones de más de 20 servicios diarios este verano en el tren Ferrol-Ribadeo

Supresiones de más de 20 servicios diarios este verano en el tren Ferrol-Ribadeo

FERROL360 | Domingo 9 septiembre 2018 | 12:14

La Plataforma pola Defensa do Ferrocarril Ferrol-Ribadeo denuncia que el «boicot» de Renfe a los servicios ferroviarios de la línea Ferrol-Ribadeo. El colectivo asegura que «cada día que pasa resulta máis evidente que non nos atopamos ante unha situación de olvido e deixadez» y apuntan a que existen una «franca intencionalidade de Renfe de intentar explusar aos usuarios dos servizos».

Para ello, afirman desde la Plataforma, se están produciendo «novos tipos de incidencias co fin de molestar o máis posible aos usuarios». Así, apuntan que durante el verano se han registrado en varias ocasiones las supresiones de más de 20 servicios diarios y añaden que «diariamente se producen retrasos pola falta de debido mantemento do material rodante».

Además, desde el colectivo denuncian que se asignan «en multitude de ocasións» unidades de solo 30 plazas en lugar de unidades de 80, «a sabendas que na maioría dos servizos rexionais pola Mariña en temporada estival non baixan de 30-40 ocupantes».

En relación a los transportes alternativos por carretera que Renfe tiene que emplear por las deficiencias del servicio, la Plataforma también se queja de que son insuficientes y están mal organizados con retrasos de más de una hora y sin capacidad para transportar a todos los afectados.

Asimismo, denuncia el traslador de dos intervendores a otros destinos. «Estes traballadores xa non eran suficientes para cubrir os servizos rexionais e cando non existen interventores ocorre que non temos onde coller os billetes, non temos quen nos informe ou axude e o tren ten que deterse en todas as paradas», lamentan desde el colectivo.

Comentar

Su dirección de correo electrónico no será publicada.Los campos necesarios están marcados *

*