Home / Actualidad / Una línea de bus estival a playa y laguna de A Frouxeira, en el plan de transporte de la Xunta

Una línea de bus estival a playa y laguna de A Frouxeira, en el plan de transporte de la Xunta

La playa de A Frouxeira, en Valdoviño, al mediodía de este viernes (foto: Mero Barral / 13fotos para Ferrol360)

La playa de A Frouxeira, en Valdoviño (foto: Mero Barral / 13fotos para Ferrol360)

FERROL360 | Miércoles 13 febrero 2019 | 00:00

El alcalde de Valdoviño, Alberto González, abordó con el jefe territorial de Infraestruturas de la Xunta de Galicia, José Antonio Álvarez, el alcance para el municipio del nuevo plan de transporte del Gobierno gallego. El documento, en fase de exposición pública, será trasladado por el regidor a las entidades locales en un encuentro a celebrar este jueves.

González se ha mostrado «partidario» de la última propuesta autonómica al recoger «moitas das demandas trasladadas polo Concello». Entre ellas, citó la «ampliación das liñas, a posta en marcha de servizos a demanda» y el «acceso a puntos de interese para a veciñanza nos municipios de Narón e Ferrol», como centros «educativos e instalacións sanitarias».

Además, aludió a la «posta en servizo dunha liña á praia e lagoa da Frouxeira na época estival». En todo caso, afirmó que proseguirán «as conversas, xa que restan algúns puntos por aclarar e propoñer». Considera que las «novas concesións poden converterse nunha boa oportunidade para mellorar e ampliar servizos en Valdoviño».

Comentar

Su dirección de correo electrónico no será publicada.Los campos necesarios están marcados *

*